Informació
L’etapa d’infantil està formada per xiquets de 3 fins a 6 anys. Comptem amb tres aules dotades dels recursos necessàris per poder treballar i potenciar totes les capacitats dels nostres alumnes.
En aquesta etapa, treballem les tres àrees pròpies d’infantil: coneixement de si mateix i autonomía personal, medi físic, natural, social i cultural i llenguatges:
comunicació i representació, per a poder desenvolupar totes les seues capacitats i obtindre un aprenentatge. A més, a l’etapa infantil, tractem de treballar amb el mètode CEMEDETE, sentir diferents EMOCIONS, i acompanyar al xiquet en el seu creixement personal amb el mètode UP TO YOU.
OBJECTIUS
Bases pedagògiques
Volem oferir a tots els alumnes diferents oportunitats per tal que les puguen desenvolupar el millor possible. Desenvolupada per Howard Gardner, aquesta teoria assegura que les persones desenvolupem diferents tipus d’intel·ligències: hi ha més d’una manera d’aprendre.
A l’Infantil ho tenim en compte i desenvolupem la intel·ligència lògic-matemàtica, la lingüística, la visoespacial, la musical, la interpersonal, la intrapersonal, la naturista, la cinestèsic- corporal, l’emocional i l’existencial.
El nostre personal docent de l’etapa d’Infantil està format en intel·ligència emocional.
Volem atendre millor als xiquets, comprendre i acompanyar el seu desenvolupament emocional, tan important en aquestes edats.
Oferim un pla psicomotor que busca el desenvolupament integral de l’alumne, basat en el mètode Cemedete.
A través d’aquest pla potenciem les capacitats i dimensions de cada xiquet, per aconseguir el desenvolupament harmònic de les mateixes i la plena maduresa.
Les 3 aules estan dotades de Pissarres Digitals Intercatives (PDI). Aquesta base pedagògica s’inicia des de 3 anys, per tal d’impartir continguts amb aquest mitjà educatiu i didàctic.